nuff time (~~,)

Friday 28 October 2011

~ GAME : Tag, Tanya dan Jawab ~

ok hari ni saya berkesempatan utk bermain GAME : Tag, Tanya dan Jawab yg dianjurkan oleh incik afzalsukasuki. walaupun jawapan saya ringkas tapi penuh dgn isi tersirat & juga tersuratnya...kandungan serat pun mengikut piawaian yg telah ditetapkan oleh jabatan kesihatan kerajaan langit... 
di sini terdapat sebelas soklan & jawapan yang telah disediakan dgn mengambil kira semua aspek dan tidak memihak kepada mana2 pihak mahupun individu sama ada yg hidup,separa hidup,separa mati ataupun yg tlh lama meninggalkan kita utk ke perlawanan bola antara lukut united & ulu temiang f.c....
berikut adalah perkara yg tlh saya nyatakan di atas...


1.   Apakah perkara yang paling korang benci?
Perkara yang saya paling benci adalah perkara yang membuatkan saya benci pada perkara yang patut dibenci itu... 

2.   Apa aktiviti yang biasa korang lakukan sensorang tanpa ditemani kawan?
Aktiviti yang biasa saya lakukan sensorang tanpa ditemani kawan adalah aktiviti yang biasa sensorang lakukan tanpa ada sesiapa yg menemani dan takkan menemani seseorang untuk seseorang itu melakukannya...

3.   Kalau korang diberi peluang untuk ubah sesuatu dalam hidup korang, apa yang korang nak ubahkan?
Kalau saya diberi peluang untuk ubah sesuatu dalam hidup saya, saya nak ubah suara saya dari suara Nobita ke suara Sinchan...

4.   Mana lagi best. Keluar dengan kawan atau dengan pasangan? Kenapa?
None of the above because i prefer keluar sorang2 sbb blh pergi dan balik ikut SUKASUKI...

5.   Korang suka baca komik tak? Kalau ya watak apa yang paling korang minat? Kenapa?
Komik? Apakah benda itu? adakah ianya kotak yang sudah di kemik kan menjadi KOTAK+KEMIK=KOMIK?...

6.   Korang nak pasangan yang macamana? (Selain beriman, hormat ibu bapa, bekerjaya bla bla bla - jawapan cliche)
Owhhhh soklan not applicable to me since i dah pun mempunyai partner in crime ya... 

7.   Korang suka tengok cerita genre macamana? Kenapa?
Saya suka tengok semua genre kerana semua genre suka saya tengok...

8.   Korang ni sensitif tak? Apa yang mudah menyebabkan korang terasa hati?
Sensitif tiada dalam kamus hidup saya kerana sensitif itu tidak mendatangkan sen... 

9.   Korang terjumpa RM100, apa yang akan korang lakukan?
Saya terjumpa RM100 dan saya akan joggin setempat...

10.  Siapa nama pasangan korang dan berapa lama korang bersama?
Hubby bukan nama sebenar dan kami sudah agak lama bersama...

11.  1st impression korang terhadap aku? Hahaha :D
    1st impression saya terhadap kamu adalah hahaha... 


    begitulah soklan dan jawapan yg telah saya nyatakan berkali2 diatas...silalah rujuk pada kamus dewan orang ramai sg.pelek untuk mengetahui isi yang lbh mendalam. 

    sekian terimalah kasih yg tlh diberikan kpd insan yg bernama kekasih.

    2 comments:

    1. sekarang mmg musim tag mengetag kah?

      ReplyDelete
    2. kahkahkah ni jwapan malas ni!!hahaha :D nakal sungguh bini orang ni.hahaha

      ReplyDelete